Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

tisdag, februari 06, 2007


OJ!
Tiden springer iväg ibland. Plötsligt har det susat iväg drygt en månad.
Mår alla bra där ute?

Jag blev så glad när snön äntligen dök upp. Jag och min lilla snöflinga har varit ute och åkt MASSOR av pulka i den teknikbacke som finns bakom vårat hus! SKITKUL!
Hon är precis lika galen som sin mor när det gäller fart...

På söndagar brukar jag och prinsen åka till Säby Gård i Barkarby för att fika. Säby gård är ett jättfint "slott" där även Järfälla ridcenter ligger. På så sätt brukar vi kunna titta och klappa på hästar innan fikat!
I söndags frågade prinsen om vi inte skulle GÅ dit. Visst sade jag.
Det blev ca 1,5 mil rask promenad! Kändes i benhinnorna dagen efter men skönt var det!
Enligt prinsen var det hans sätt att visa kärlek.... Han är inte så mycket för det där med motion...
Idag har jag ledig förmiddag. Börjar kl 14.45 och skall innan dess hinna ut en sväng med lilla snöflingan.
Kram på er...

4 Comments:

Blogger Deepak Gopi said...

Hi I am from India,
Nice to know that you are from Sweeden
I know two teachers at Karlstad university

10:26  
Blogger Kattis said...

Å va kul att du dök upp igen. Undrade vart du tagit vägen. Säby Gård känner jag allt till, där gick mitt ex på ridskola. Följde med några ggr å kollade. Fint att promenera ut på Järvafältet därifrån oxå.

13:00  
Blogger maruschka said...

Roligt att du får besök från Indien?...;o)

Skönt förresten att du fick ordning på "nya" bloggen också, blev lite orolig där i telefonen...
Skickar en kram och önskar trevlig helg!

10:43  
Blogger Lilla P said...

*dg* Hello there... Nice to have a foreign visitor! Karlstad is a nice city, with friendly people. India is a country that would be intresting to visit! Keep in touch!

*nq*
Det är suveränt mysigt där. Vår promenad gick över Järvafältet. Helmysigt...
Vet inte varför det blev ett sådant uppehåll i skrivandet, men jag tycks vara en "skov"-människa..
;0)

*m*
Det gick hur bra som helst när jag riktade in mig på att göra bara två saker samtidigt..;-)
Jag tänkte först att någon "med mig skämta aprillo" apropå min indiske vän... Fascinerande!

10:44  

Skicka en kommentar

<< Home