Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

tisdag, oktober 31, 2006

Älskade lilla snöflinga!

Häromdagen när jag kom till dagis för att hämta henne och som vanligt var stressad efter en lång dag på jobbet, stoppade hon sin lilla hand i min och sade (med huvud på sned); -"Du käraste lilla mamma"....

Denna lilla uppenbarelse måste vara det vackraste om finns på denna jord. Tack för att du finns min allra käraste lilla dotter! Och tack för att du älskar din mamma, fastän hon inte är perfekt..

4 Comments:

Blogger maruschka said...

Du ÄR perfekt!...*kram*...I alla fall är våra barn det!

14:48  
Blogger Lilla P said...

Tack sötnos!
OM du visste vilken dag jag haft i snöyran idag...:(

20:44  
Blogger Fria Foten said...

Kan tänka mig det!!!!!

18:00  
Blogger Kattis said...

Men Hallå, jag trodde att just mina barn var "perfekta" (hi hi)

19:23  

Skicka en kommentar

<< Home