Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

fredag, oktober 13, 2006

Tre dagars landssorg är utlyst!

Två av fiskarna har trillat av pinn´...

När lilla snöflingan såg den sista döingen spolas ner i toan, frågade hon storögt vart den nu skulle.
"-Till fiskhimlen", svarade jag begåvat.
Ännu mer begåvat konstaterade hon då att "-Jaha, åker kisset till kisshimlen då?"

:)

7 Comments:

Blogger Kattis said...

Vaaa, har dom dött, två av de sprillans nya fiskarna??!!! Så tråkigt. Men rolig kommentar från "snöflingan". *s*

15:16  
Blogger Tankevågor said...

Snöflingan är bara för underbar! :)
Blir det nya fiskar nu?

18:01  
Blogger Lilla P said...

*nq*: Jaa, det blir så ibland när det kommer nya firrar! Tyvärr. Men mina algätare lever o frodas!

*londongirl*; Hon har de mest fantastiska kommentarer! jaa, det lär väl bli nya, men jag tror jag åker till Kista C för där får man garanti!!! Otroligt va?
Dör fiskarna inom en vecka, får man en ny!

09:23  
Blogger maruschka said...

Men då undrar jag hur det luktar i bajshimlen?

13:41  
Blogger Lilla P said...

*maruschka*; Don NOT wanna know!!!

07:35  
Blogger Fria Foten said...

Fiskänglar istället för pälsänglar!

11:21  
Blogger Lilla P said...

*flaxa*; Good point there!!

19:45  

Skicka en kommentar

<< Home