Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

lördag, oktober 07, 2006

Herregud!
Vad har farit i mig?
Det blev 5 nya fiskar idag igen!!!!
Mitt akvarium börjar likna Tokyo!
Lilla snöflingan orkade inte ens hålla intresset uppe då jag, överenergisk, föreslog att vi skulle "kila in på djuraffären och titta på fler fiskar..."!
Visserligen är jag bara en glad amatör, så inköpen sträcker sig bara till Guppy-hanar, MEN, vad tjusiga dom är nuförtiden. Leopardmönstrade stjärtar, eller blåa, "guldiga" m.m.
Äsch, om jag bara hade en digitalkamera så att jag kunde förmedla bilden!
Jättepampiga!

Simma lugnt!

3 Comments:

Blogger Kattis said...

Hi Hi, tycker jag känner igen beteendet. Kallas för att "bli besatt". Vi vet - både Goset å jag - hur det är. Att vara besatt alltså....

12:14  
Blogger maruschka said...

Grattis till den utökade familjen!..*hihi*

13:56  
Blogger Fria Foten said...

Min kompis var så glad häromdagen pga att hennes dotter hade sålt sina råttor samt att deras gris var förflyttad till någon familj i Kolmården. Nu har hon "bara" två katter och en hund kvar. Hon bor på landet med sina döttrar och sköter allt själv. Skuelle kanske föreslå fiskar istället till henne...verkar vara lättare..!

08:33  

Skicka en kommentar

<< Home