Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

torsdag, oktober 05, 2006

Allt är lugnt!!!!

Igår begav jag mig, tillsammans med min lilla snöflinga samt prinsen till Kista C för att införskaffa nya "algätare" till mitt akvarium. Tjejjen lyckades också sälja på mig något specialfoder till dem så helt gratis blev det inte vill jag lova.
På väg ut berättade prinsen att han och lillan stått o tittat in i ett akvarium med sköldpaddor i, varpå prinsen då frågat vad de var för något.
Han såg hur lillan funderade en stund och sade "eeh.." och så kom det;
"-Skalbaggar"... (Som mamma måste jag dock få tillägga att hon faktiskt vet att de heter sköldpaddor!!! Hon kom bara inte på det, så det så;) )
En man som stått bakom dem hade börjat gapskratta och sagt att det var det bästa han hört på länge...
Det är inte lätt alla gånger!

2 Comments:

Blogger maruschka said...

Så söt...
Apropå fiskar, vi har tigerräkor i frysen, när vill ni komma över?
Serverar dom nykokta med stark chilidipp?

10:15  
Blogger Lilla P said...

Smarrigt!
Jobbar dynghelg nu, vilket bara känns sådär..!
Ledig to-sön därefter!
Hoppas det gick bra med gullefjun!
Kramiz.

20:05  

Skicka en kommentar

<< Home