Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

lördag, oktober 21, 2006

Tänkte meddela att den knöl jag haft på nacken, var en GODARTAD förändring i regress...
D v s kanske en körtel som nu var på tillbakaväg. Skönt! Men det var INTE skönt att stoppa in en spruta i nacken kan jag säga!

Sedan var det ju röntgen av rygg o nacke som jag nu genomfört också. Herregud en sådan massa bilder! Det tog 25 min, och det var både liggande och stående poser!
Redan på avdelningen fick jag höra att det " inte såg helt rätt ut", men måste vänta till kommande vecka då husläkaren får titta på bilderna.

Sitter och försöker ta det lugnt eftersom jag har några HYSTERISKA veckor framför mig nu med tunga utbildningar. HUR skall jag få studiero tro?
Känns lite nervöst men det måste funka.

Har iallafall en superlugn o skön "hemmahelg" med prinsen och lilla snöflingan. Åt oxfilé igår, tillagad precis som den skall vara, d v s nästan "råmande" ! Smaskens!
Lite av mina trattkantareller fick hoppa ner i en gudomlig svampsås, med bl.a konjak av finaste klass i. Och till det en MASSA sallad! GOTTELIGOTT!
Lite gott rödvin till det sedan är man i hamn, så att säga!

3 Comments:

Blogger Kattis said...

Va skönt att det inte var någon farlig knöl. Men ändå jobbigt att ha ont. Annars verkar ju helgen ha varit skön. Här har det regnat hela tiden å vi renoverar sovrummet.

13:04  
Blogger maruschka said...

Håller en tumme för att resten av ryggen är ok också?
Oxfilé är inte helt fel, åt vi härom dagen också, gott!
Krama familjen från oss!

14:55  
Blogger Lilla P said...

Thanx, båda två!

20:40  

Skicka en kommentar

<< Home