Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

fredag, juli 15, 2011

Båtbilder...

Det blev ett båtköp i höstas för mig och Prinsen. Visserligen blir hon ju aldrig lika vacker som vår förra, mahognypärlan Isabell, men denna är större och mer funktionell för vår lilla familj... Världens läckraste akterdäck tycker vi. Det är här alla brukar hamna när kvällen kommer =0)
Dryga 32 fot och dubbla V8:or. Härlig båt! Till veckan bär det förhoppningsvis av ut i skärgården och ev. Åland. Dessa bilder är tagna ute på klubbholmen i Mälaren... Tjingeling !

4 Comments:

Blogger Kattis said...

Hallå där! Det var inte igår precis. Jorå, efter några blodproppar i våras så mår jag bra igen, hoppas får slutat med waran snart. Har just kommit hem efter att ha vandrat Jämtlandstriangeln med man och vovve. Fin båt ni skaffat :)

13:33  
Blogger Lilla P said...

Oj, proppar..krya på dig. Såg att ni varit och vandrat..så mysigt! Är just nu ute på Ingmarsö i skärgården. Stortrivs ! Vi hörs !

00:16  
Anonymous Maruschka said...

När, när, när??????...Puss!

12:36  
Blogger Lilla P said...

=0)

13:36  

Skicka en kommentar

<< Home