Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

fredag, februari 16, 2007



Ah...Härligt!

Ledig fredag lördag och söndag! Min lilla snöflinga blev hämtad av och fick tillbringa ett par timmar hos sin moster "Ille" häromdagen.

Moster pratade om melodifestivalen då snöflingan plötsligt började smågråta. Moster blev jättefundersam och frågade vad det var varpå snöflingan snyftande svarade; -"Joo men vet du.. Det är jättesvårt för ett litet barn att säga "melodifestival..."

Tjingeling!

2 Comments:

Blogger Kattis said...

Ha en skön helg!

15:42  
Blogger Lilla P said...

*NQ* Detsamma!!

16:48  

Skicka en kommentar

<< Home