Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

tisdag, februari 05, 2008

Brakfesten...






..har ni kanske sett va..?
Laxcarpaccio, linssoppa, lammytterfilé samt lingonsuffle´.
Här har vi de utlovade bilderna på maten från förra helgens fest. Fantastiskt gott var det även om bilderna inte kan göra maten rättvisa!

Tjingeling!

2 Comments:

Blogger Kattis said...

Läckert det ser ut, men linssoppa, blir väldigt skeptisk där å tycker att det låter lite otäckt.

12:53  
Blogger maruschka said...

Åh, allt ser jättegott ut...Jag kör lite GI igen så just nu är jag godissugen så det står härliga till...

14:22  

Skicka en kommentar

<< Home