Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

lördag, februari 17, 2007

SPÄNNING!!!

I torsdags så frågade Prinsen lite hemlighetsfullt om JAG hade några planer för lördagen eller om han kunde få boka mig då...
Jag blev lite konfunderad och frågade hur han tänkte men han var bara klurig och sade att han tänkte sig ett litet "arrangemang" för mig!
Han har en förmåga att få mig att känna mig väldigt speciell denne man.
Tänka sig att man kunde få bli så lycklig.....

Ser nu med spänning fram emot kvällen. Allt jag vet är att vi skall in till Stockholm vid 15.00-tiden och att det är middag...
Jag tyckte mig höra honom säga något om biljetter också, men till vad det vet jag inte...

Igår var vi ute och åt med prinsens dotter samt en av hans kompisar. Jag åt en SUVERÄNT god krabbsallad med blue cheese dressing. SMARRIGT!
Senare på kvällen tittade vi på "The beach", men tyckte att den flippade ut så vi stängde av...

Ha det bra!

2 Comments:

Blogger Fria Foten said...

Önskar dig en alla tajders kväll!

13:03  
Blogger Kattis said...

Jösses va spännande, hoppas det vart en superkväll!!!

15:36  

Skicka en kommentar

<< Home