Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

måndag, februari 18, 2008

Är det inte så.....


...att man bara smälter iväg när man kommer till dagis och skall hämta sin lilla snöflinga som är upptagen med en JÄTTEROLIG lek med sina allra bästa kompisar...

Hon tittar upp, ser sin "gamla mamms", släpper allt och skriker -"MIN MAMMA"!! och så fullkomligt skenar hon över dagisparken och hoppar upp i famnen!!!!


Älskade dotter, du är verkligen en fantastisk skapelse. Du gör mig varm inombords och du fyller mitt liv med glädje!!

DIN mamma!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Härligt, hoppas min dotter inte hoppar i famnen på mej ;)

21:11  
Blogger Kattis said...

Ja men visst smälter man helt :-)

12:55  
Blogger Lilla P said...

*hp* hej o välkommen...Kul med nya besökare! Låter som din dotter är lite för stor för det, eller...?

*nq*
Joo, tänk att emellanåt få känna att man är hela hennes värld liksom!!!

17:34  
Blogger Fria Foten said...

Har ramlat ur ett tag...men kul att se att du ändå är framme då o då!

17:37  
Blogger Lilla P said...

*f* Kul att höra av dig! Hoppas du mår bra!!

09:58  

Skicka en kommentar

<< Home