Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

torsdag, februari 21, 2008

HURRAAAA!!!!!!

Har klarat teoriprovet för buss (D-behörighet) och väntar nu på uppkörning. Därefter har jag full pott på körkortet. Häftig känsla. Den häftigaste känslan är dock att jag aldrig mer behöver beträda Vägverkets förarprovslokaler!!!!

För er som ev. undrar...Näe, jag skall inte bli yrkeschaufför, utan det är min arbetsgivare som kräver full behörighet för framtida utbildningssyften. Och vem är jag att klaga när jag får det gratis!!!

Nu längtar jag efter första turen på hojjen! Kanske imorgon, fredag...
Tjingeling!!

6 Comments:

Blogger Tankevågor said...

Ett stort grattis! Vad duktig du är! :)

Men vad jobbar du med eftersom det krävs fullbehörighet på körkortet???

14:24  
Blogger maruschka said...

Grattis, grattis, grattis!!!!*kram*

18:55  
Blogger Kattis said...

Aaaaaaaa Gud va kul å jätte stort GRATTIS på dej. Själv myser jag som 17 efter att ha kört halkbanan idag. Har vart nervös för detta i veckor men nu är det gjort å jag sladdade ordentligt!
Men tur på hojjen - i morron - det är ju vinter????!!! Fryser du inte ihjäl??

21:49  
Blogger Lilla P said...

*lg* trafiksäkerhet kan man väl kalla min bransch...

*m* tack vännen! Hoppas du börjat tillfriskna...
Jag har klafat mig hyfsat från sjukdomar i vinter, peppar, peppar..

*nq* Halkbanan är väl kul! Här är det full vår kan jag säga! 10 grader idag, men alltför blåsigt för att åka mc tror jag. Höll på att blåsa av E4;an nyss, på väg till jobbet!

13:46  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Grattis!

22:58  
Blogger Lilla P said...

"hp" Tackar tackar vännen!

21:34  

Skicka en kommentar

<< Home