Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

lördag, mars 01, 2008

Tro´t eller ej....

..men jag sade till Prinsen att Linda Bengtzing och Perelli MÅSTE gå vidare direkt. Sedan skulle Nordman och Niklas Strömstedt gå vidare till andra chansen.
Bengtzing och Perelli var riktigt bra... ! Tack för det!
Tjingeling!

4 Comments:

Blogger Kattis said...

Såg filmen "Grizzly Man" istället :-)

14:29  
Blogger Lilla P said...

Grizzly man har jag aldrig hört talas om måste jag säga! Däremot gick ju "Sjöfartsnytt" på burken också. Rätt hyfsad ändå!!

15:51  
Blogger maruschka said...

Du skulle ha bettat på det, bara ett fel...;o)

15:47  
Blogger Lilla P said...

Äh, kanske lite väl förutsägbart va?

22:47  

Skicka en kommentar

<< Home