Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

torsdag, oktober 23, 2008

Mysigt..

Min Prins han är bra han...

Idag fick jag reda på att han bokat flygbiljetter till Helsingfors för oss två.. Ibland faller det sig så med hans jobb att det lönar sig att flyga dit med handlingar istället för att använda sig av bud. Då tar han med "kvasten" (ett smeknamn jag gillar) för en romantisk kväll på tu man hand...

Tjingeling!

4 Comments:

Blogger Kattis said...

Ja jäklars, "kvasten" gillade jag oxå. Avskyr karlar som säger regeringen å sånt annat larv. På sondag åker vi å kollar på en valp, är helt UPPSPELT!

21:08  
Blogger Lilla P said...

Aaaahhhhhhh! En valp!!!!!! Avis..

Ibland brukar jag kika efter djur på blocket. Var inne häromkvällen och hittade en helfin åtta månaders schäfervalp som varit hos en barnfamilj och där nafsat lite efter barnen. Därefter övertagen av någon kille som nu inte hade tid för den.. Jag blev så himla frusterad. Jag kunde enkelt läsa mellan raderna att den var totalt understimulerad och dåligt skött. Hade jag inte haft så långa arbetsdagar hade jag banne mig tagit den...

14:14  
Blogger Tankevågor said...

Åh vad mysigt med en liten tripp till Helsingfors.
Att ha hund är verkligen helt underbart. Men visst kräver det tid och en massa jobb...men det är härligt!! :-)

14:06  
Blogger Lilla P said...

*lg*
Mysigt värre hade vi. Kom dit ganska sent, men tog några glas vin på kvällen och fick en underbar hotellfrukost på morgonen innan vi flög hem igen..

20:41  

Skicka en kommentar

<< Home