Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

fredag, maj 23, 2008

Äntligen fredag..


..fast man känner inte alltid så i och med att man jobbar skift! MEN...Nu har jag iallafall en ledig helg framför mig, tillsammans med prinsen. Lilla snöflingan är hos pappsen och då passar jag på att springa en del, samt påta i jorden. Imorgon är det fest och det blir grillning hemma hos Prinsen först. I helgen skall jag även plantera två rhododendron som jag köpt. Blodröda blommor som kommer att vara vackra mot prinsens gula hus. Vädret skulle bli fint och det verkar ju lovande redan nu!!

Rosorna på bilden är den fantastiskt vackra bukett jag fick av Prinsen på 40-års dagen. Han skickade dom med bud hem till sitt eget hus, där vi hade festen så det blev en glad överaskning!

Ha nu en riktigt trevlig helg allesammans!

Kram och tjingeling!

7 Comments:

Blogger Annika said...

Och nu är helgen slut...
Hoppas att den var mysig, att festen var kul och att du fick mkt gjort OCH SÅKLART att vädret var jättebra!!!

02:28  
Blogger Lilla P said...

*a* Vädret har varit kalas!!! Helgen var jättemysig, grillningen var jättelyckad och festen helkul!!

19:24  
Anonymous Anonym said...

Alltid fint med en bukett, visst har vädret varit underbart.

06:47  
Blogger Lilla P said...

*hp* Vädret är kanon! Det känns lovande inför sommaren faktiskt!

17:42  
Anonymous Anonym said...

...och jag som åkte till Spanien istället för att redigera bilder från ditt kalas, jag ska ta tag i det så fort jag bara hinner...*suck*

13:47  
Anonymous Anonym said...

Haggis och annat gott bjuder jag på idag ;)

14:45  
Blogger Lilla P said...

*hp* ÄKTA haggis...??

21:17  

Skicka en kommentar

<< Home