Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

måndag, april 07, 2008

Slut i kroppen...

Suck... Känner mig lite halvsliten just nu. Har jobbat fre-lö men söndagen var min återkommande föräldralediga dag med lilla snöflingan...Skönt.
I går, söndag, var jag helt slut på morgonen och det kändes som om jag skulle ha kunnat sova hela dagen. Släpade mig upp, med Prinsen, vid 09.30 tiden vilket är OTROLIGT sent för mig! Lilla snöflingan hade då varit otålig ett par timmar...

Jobbade på med Prinsens tomt hela förmiddagen och har, förutom krattning och rensning av hallonland, ordnat kantlinjer med byggtimmer samt fyllt på singel på uppfarten.. Det är inte roligt att skyffla singel kan jag säga... men man får ju se det som gratis motion. Lillan var duktig hon också och jag se att hon trivs med att få vara med och "jobba" med oss!

Därefter var jag ute och sprang. Nice!

Håller på med ett ångestladdat projekt just nu. Min 40-års dag (NÄE ÄR DET MÖJLIGT?) närmar sig med stormsteg och jag håller någon form av öppet hus då är väl meningen.. just nu känns det mest jobbigt. Frågade Prinsen om det vore OK om man själv inte dyker upp.. Han tittade lite konstigt på mig..

Laddar nu dessutom upp inför en tredagarskurs (årligt återkommande med jobbet) som är fysiskt ansträngande. Kommer att vara borta ons-fre och hoppas att kroppen håller i år också!!

Näe, dax att krypa ner i lopplådan känner jag! Samla krafter är vad som gäller!
Tjingeling!

2 Comments:

Blogger Kattis said...

Ja jag har panik och ångest inför min 50-årsdag som oxå närmar sej. Jag har ingen aning om vad jag önskar mej eller hur detta ska firas. Blää vad jag avskyr sånt här med födelsedagar.

Lycka til med kursen och hoppas du piggar på dej!

20:48  
Blogger Lilla P said...

*nq*
Tack för peppning!! det är just det där med känslan av att folk skall springa och köpa en massa presenter och stressa och hålla på. Jag vill bara träffas oc humgås och inte ha så mycket "fuzz about it"...

18:28  

Skicka en kommentar

<< Home