Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

tisdag, april 01, 2008

KÄRLEK!


Jag blir varm i hjärtat, nykär och upp över öronen förälskad när jag tittar på denna underbara varelse! Idag kom du åter från en helg hos pappsen.Jag är återigen världens lyckligaste mamms!! Du är mitt allt!!


Din mamms!!

5 Comments:

Blogger Kattis said...

Sovande ungar å djur är bland det gosigaste som finns!

18:46  
Blogger Fria Foten said...

Fantastisk kärlek!!!

01:02  
Blogger Lilla P said...

*nq* Mmm, håller med!

*f* Jaa, och den innerligast!!

07:38  
Blogger Annika said...

Ja, det är verkligen så otroligt mysigt och fint!! Och helt plötsligt ser dom ut som när dom var riktigt små igen...
Kärlek!!!

00:26  
Blogger Lilla P said...

*a* Jag förstår inte vart dessa fem år tagit vägen. Det var ju för tusan igår som jag kom hem med knyttet från BB...Är det möjligt att även jag åldrats fem år..? Näe....eller...?

08:42  

Skicka en kommentar

<< Home