Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

måndag, mars 10, 2008

En sann skönhet..

Hon är vacker min lilla Freja, inte sant? Den stackars bananplantan till höger blev knuffad över kanten och bröts av för en tid sedan. Jag har inte hjärta att göra mig av med den och den vill faktsikt komma igen nu, som ni ev kan se!!


6 Comments:

Blogger Kattis said...

Så himla fin hon är, Freja! Blir helt till mej - den perfekta tabbyteckningen och svansen sen då. Tänk å få bli killad under hakan med den.... Synd att Hasse är kastrerad!

19:48  
Blogger Lilla P said...

Mhmm.. Ikväll har hon legat och gossat i min famn hela tiden. Hon är underbar, jag lovar!!

23:17  
Blogger Kattis said...

Kan tro det, jag. Hasse vill alltid ligga på Husses ben när vi kollar på TV men när det är sovdagx väntar han på att vi ska släcka lampan så han kan hoppa upp i min säng å lägga sej tillrätta bakom min stjärt! Älskar när Hasse är stjärtvärmare.

11:29  
Blogger maruschka said...

Undre bilden är jättefin, borde du nästan skicka in till någon firma i reklamsyfte, hon kanske bli ny Whiskaskatt?...;o)

15:07  
Blogger Lilla P said...

*m* Det är Prinsens dotter som fotat... Hon är fantastisk på att lyckas fånga "ögonblicksbilder", det finns fler exempel. Men kanske skulle vi skicka in den!

09:47  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Mysiga bilder.

14:50  

Skicka en kommentar

<< Home