Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

torsdag, april 03, 2008

Tänka sig....

..vad mammor lägger märke till!
I måndags kom ju lillan tillbaka från en helg hos pappsen.
Tyckte att hon såg lite annorlunda ut och noterade att hon hade en en liten glugg mellan de nedre framtänderna... igår märkte jag att de var lösa. Hon är på G att tappa sina första tänder.. WOW! Stor tjej!!

6 Comments:

Blogger Kattis said...

Nästan lika spännande som när dom första tänderna kommer, eller hur!

19:24  
Blogger Tankevågor said...

Jaha då blir det till att ta kontakt med tandfén och sätta fram ett glas vatten! ;-)

13:09  
Blogger Lilla P said...

*nq* Jaa faktiskt!

*lg* Antar du har rätt... Har du numret till henne? ;0) Kanske går det att SMS:a? Vet inte vad tänderna är värda idag! Kanske en tia..eller..?

16:34  
Blogger Fria Foten said...

Spännande! En annan har ju också haft lösa tänder vilket ska fixas till i vår, men jag får betala stora summor. Skulle behöva få hjälp av tandfén!!!!

16:46  
Blogger Annika said...

Ja det är stort!!
Nu kan snart tandfen komma!! Mysigt!

14:08  
Blogger Lilla P said...

*f* Ja just det ja, din stackare... Tvi vale för tandproblem. Det blir så infernaliskt dyrt..

*a* Jaa, problemet är bara att jag funderar över vad inflationen gjort med tandféns ekonomiska status.. Knappast samma örestal som var aktuellt när en annan var liten..;0)

21:13  

Skicka en kommentar

<< Home