Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

onsdag, maj 14, 2008

Vill bara säga hej!!


Så här års är det mycket att stå i... Båten (som ni vet), trädgården hos Prinsen samt min terass på 24 kvm, myspys och annat.. ;0) På fredag skall jag o prinsen flyga till Helsinki och därifrån ta färja till Pärnu för en weekend.. Härligt. Vi är bjudna som tack efter Prinsen "bilmässeuppdrag" i april.. Blir skönt med en minisemester. Är snart tillbaka och hoppas att ni inte ger upp på mig nu när jag inte skriver så mycket!!
Kram alla bloggisar!!
Tjingeling!

5 Comments:

Blogger Kattis said...

Man börjar faktiskt få lite bloggtorka å blir nästan less på att blogga den här årstiden. Är så mycket annat som lockar... Ha en skön minisemme! Kram

11:46  
Blogger Fria Foten said...

Jag har haft torka länge, men jag går in då o då o kollar vad som händer. Men fy vad kallt det är. När kommer värmen????

09:33  
Blogger Tankevågor said...

Jag undrade just....förstår att det är mycket. Det är samma sak här och det verkar vara så för många av oss i bloggvärlden.
Ha det jätteskönt på er minisemster! Låter jätteskönt att komma iväg.

11:28  
Blogger Lilla P said...

*Nq* Tack!
*F* "Summarn kummer"....snart hoppas vi!
*lg* Tack!

19:00  
Blogger Lilla P said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

19:00  

Skicka en kommentar

<< Home