Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

fredag, april 11, 2008

Äntligen helg...

Sitter här på tidig fredagkväll och väntar på att maten skall bli klar. Gick en tung, men rolig fortbildning må-tis och har nu, ons-fre varit förlagd på annan ort för att köra mc i tre dagar. Inne i skogen på Husqvarnor, på grus-skogsvägar på en off-roadare och i manövergård på landsvägshoj. Frukost 06.30 och sedan mc, mc, mc till 16.00.
Är "speedad", full med fart i hjärnan och helt slut stel och öm i kroppen! Men kul har det varit, även om det är otroligt påfrestande både fysiskt och psykiskt!!

Vi har hållt till ute vid nordöstra Upplandskusten och det har snöat 2 av 3 dagar!! Det kändes lite oroligt att köra dit eftersom det faktiskt var snöslask på vissa ställen på vägen!! Fick då hålla ett smalt spår i vägbanan.. Spännande du!

Men som sagt, nu är det över och jag har armar och ben i behåll. Kommer att somna ovaggad ikväll vill jag lova!!

Tjingeling!

5 Comments:

Blogger Annika said...

Låter som en kul forbildningskurs det där...Förstår att det har varit kul.
Hoppas helgen varit urmysig!!!

14:44  
Blogger Kattis said...

OMG, vilken monsterkurs du varit på!!! Jag hade varit mer död än levande, fast å andra sidan hade ingen levande människa fått upp mej på en offroadare. Somnade du på soffan efter maten??? :-)

19:19  
Blogger maruschka said...

Hej darling,

ser fram mot lördag, men vad ger man en som fyller 30???

09:01  
Blogger Fria Foten said...

hello! Kolla vinterbilder på min blogg!!!!Må så gott!

10:00  
Blogger Lilla P said...

*a* Tack! Helgen har varit underbar. Planerar nu för fullt inför all matlagning på min 40-års "sammankomst" på lördag...

*nq* Du, jag var halvdöd redan under middagen. Att åka på off-roadare är SKITKUL, likaså att vara inne i skogen och köra över stock o sten... Hamnade dock i ett vatten hål som täckte mig upp till låren.. Men Husqvarnorna pallar mycket!

*m* Ditt fjask... Hur mycket skall du låna..? ;0)

*f* Will do!! Må så gott själv vännen!

19:06  

Skicka en kommentar

<< Home