Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

onsdag, april 23, 2008

Hakade på nylonqueen och kollade på denna sida... Jag älskar ju trädgårdsarbete, blommor o ch gröna växter...

Jag skulle vilja säga att den beskrivningen stämmer in på mig från tiden innan jag träffade lilla snöflingans pappa..


I am a
Snapdragon


What Flower
Are You?


"Mischief is your middlename, but your first is friend. You are quite the prankster that loves to make other people laugh".

8 Comments:

Blogger Kattis said...

Fasen oxå, du vart en coolare blomma än vad jag vart. Snapdragon alltså *avis*

20:37  
Blogger Lilla P said...

..hi hi...
Tyckte också att detta blev lyckat!!

08:25  
Blogger maruschka said...

Daffodil är väl inte så illa heller?...;o)

Synd förresten att vissa idioter ska ha rätt att ändra på andra människors personligheter, eller hur?

14:22  
Blogger Lilla P said...

*m* Det känns egentligen fel att lägga skulden på en enda person, men jag har förändrats ganska mycket, det märker jag själv.. Vi tar det över ett glas rött någon gång.. ;}

18:44  
Blogger maruschka said...

Inga problem, ett glas rött och lite snack lockar alltid...;o)
Naturhistoriska låter som ett bra förslag också!...*kram*

14:58  
Blogger Annika said...

Först och främst; GRATTIS!!! Det var ju inte så farligt att fylla 40, eller hur?
Du verkar ha haft en jättelyckad fest, så roligt!
Måste nog ta och göra det där blomtestet. Det ser lite kul ut!
Trevlig helg!!

18:22  
Blogger Tankevågor said...

GRATTIS i efterskott! Blev också en sån där blomma.
Hm....men tror det finns ett till sånt där blomtest på gång....blev nåt annat i det. ;-)

12:37  
Blogger Lilla P said...

*a* Ja det blev en riktigt lyckad fest och nej, det var ju inte så farligt att fylla 40.... Fast det var inte siffran jag oroade mig för utan just känslan av jippot över att JAG fyller år.. Töntigt va?
*lg* Tack! Två snapdragons alltså!!

16:05  

Skicka en kommentar

<< Home