Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

onsdag, april 23, 2008

40 taggare....

Känns det igen? Jag tillhör de visas skara sedan i lördags! ...
Jag har haft ångest och oroat mig i ett par veckor pga av min 40 års fest. MEN det var jättelyckat och jättetrevligt. 30 pers anslöt efter 15-tiden och i stort settt alla var kvar till 01.30! Maten var lyckad och stämningen härlig. Tror jag tar om det igen nästa helg...;0)

Vet inte om mitt goda humör och lätta sinne beror på det underbara vårvädret, men jag antar det.
till råga på allt;

Grejjade DE behörigheten idag och har därmed full pott på körkortet!
Banne mig om det inte blir ett glas bubbel till grillmiddagen ikväll!

Tjingeling!

3 Comments:

Blogger Kattis said...

Dubbel-Grattis, till DE-behörigheten å den avklarade 40-årsfesten. Jag för trösta mej med att jag är lika gammal som Madonna, Anders Lundin å Marie Fredriksson iaf. Firar själv med en pyttewirre ikväll att deklarationen är inskickad å klar! To dä

20:35  
Blogger Lilla P said...

Tack nq! Nu börjar nedräkningen till 50-års kalaset antar jag... Men kul var det som sagt.. Och du.... Foccacia bara MÅSTE du prova.. Min älskade syter är fantastisk på att få till dem!

08:52  
Blogger maruschka said...

Congrats darling!!!!!....;o)

14:30  

Skicka en kommentar

<< Home