Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

onsdag, augusti 06, 2008

Snabbvisit på bloggen...

Vardagsrummet i vårat lilla hotell rum i Pärnu..
..och från en annan vinkel....
Hotellet. Den ovala utbyggnaden till höger är våran del. Takbaren högst upp, därunder "Presidentsviten" och därunder vår "Captais suite"...

Takbaren. Återkommer med andra bilder vid ett senare tillfälle! Tjingeling!

4 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Inte Pernö... där har jag varit mycket.
Men aldrig i "Presidentsviten"...

14:46  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Perniö.

14:47  
Blogger Tankevågor said...

Jättefint! Ser mysigt ut. :-)

15:52  
Blogger Lilla P said...

*hp* Pärnu, Estland... Rekomenderas!

*lg* Och vilken semester!! Vi kommer att göra detta till en årligen återkommande resa!

19:08  

Skicka en kommentar

<< Home