Lilla P

En blogg som innehåller tankar och funderingar, ibland roliga ibland sorgsna... Dessutom kommer jag att hålla läsaren uppdaterad angående min dotters verbala status...;0). Det kan hända att jag även delger läsaren lite händelser från mitt arbetsliv.....??

fredag, februari 23, 2007

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Efter ca 80 min av kraftfulla svettningar och nervösa läppbitningar så klarade jag uppkörningen för C-behörighet (tung lastbil) idag!
Äntligen!
Började ju i höstas med detta men fick skjuta fram allt eftersom jag hade så otroligt mycket utbildningar i höstas som löpte parallellt. MEN...Nu är saken biff!!
Tjingeling!

4 Comments:

Blogger Kattis said...

JÄTTE GRATTIS på dej. Va skönt å va klar, eller hur. Pirrar i min mage när jag tänker på att tiden för mina uppskjutningar närmar sej, hade nästan lyckats förtränga dom.

18:49  
Blogger Lilla P said...

*NQ* Det går säkerligen alldeles utmärkt bra!!! Jag har ALLTID ´högtrycksångest inför prov och tester av olika slag, men hittills har det alltid löst sig... Det är kvinnligt tror jag...att springa omkring och oroa sig över saker o ting...

10:59  
Blogger Fria Foten said...

Grattis! Kanon bra!! Det skulle man ha,öppnar fler dörrar ju mer man har på lyran!

19:40  
Blogger Lilla P said...

*F* jepp..Det gör ju det! Nästa steg blir CE (lastbl med släp) och sedan DE (buss med släp. Det är roligt att köra men jag HATAR att plugga...:0(

23:18  

Skicka en kommentar

<< Home